Skip to Content

Анімаційна комедія ПІРАТИ! БАНДА НЕВДАХ 3D в прокаті з 26 квітня 2012

Дата: 
26/04/2012
Ориг. Название: 
The Pirates! Band of Misfits
Жанр: 
Анімаційна комедія
Режиссер(-ы): 
ПІТЕР ЛОРД («Змивайся»)
Страна: 
США
Год выпуска: 
2012

Пірати! Вони вічно мандрують морями - сьогодні вони на екзотичних островах, а завтра
вже біля туманного порту Лондона. Вони грабують заради грошей, а потім витрачають їх
на чергові подорожі і нескінченні розваги. Звісно, таке життя приваблює багатьох, тож конкуренція доволі жорстка. Тим більше, що премію «Капітан року» зможе отримати лише один пірат і лише раз на рік!

ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ ФІЛЬМУ «ПІРАТИ! БАНДА НЕВДАХ» ТА ЦІКАВІ ФАКТИ

Про головне

На роботу над ляльковою анімаційною стрічкою співробітники студії Aardman зазвичай потребують близько 5 років (2 роки – на підготовку сценарію; півтора роки – на підготовку розкадровок, дизайн і пошив ляльок, створення декорацій; ще півтора роки – на зйомки; і близько 3 місяців – на постпродакшн).

Сценарій

• Як правило, із своєю часткою роботи сценаристи пораються за два роки.
• За 1 сторінкою сценарію буде знята приблизно 1 хвилина фільму.
• В середньостатистичному сценарії вміщується близько 695 діалогових реплік.

Розкадровка

• Починаючи працювати над стрічкою, кінематографісти набирають групу з 5-10 кадрувальників, які роблять начерки усіх сцен майбутнього кіно.
• В результаті у них виходить своєрідна книжка, в якій змальовується весь фільм. Кількість зображень може сягати 3000.
• Потім сценарій розбивається на частини (в ПІРАТАХ їх 29), кожна з яких змальовується більш детально. Сценарій змінюється під час роботи, відповідно змінам в розкадровки вносяться і згадані вище частини сценарію.
• Розкадровки ПІРАТІВ налічують більше 55 000 індивідуальних зображень.

Озвучення

• На ранніх стадіях розробки проекту розкадровка редагувалася за допомогою так званих тестових голосів. Зазвичай героїв озвучують самі кінематографісти. Таким чином режисер отримує уявлення про те, скільки часу займає та чи інша репліка, і може внести відповідні ремарки, щоб сцена виглядала більш виграшно. Режисер Пітер Лорд озвучував піратського капітана в «тестовій» версії озвучки.
• Після того, як основні частини затверджені, починається запис голосів професійних акторів.
• Зазвичай актори працюють по 4 години за зміну. За цей час вони встигають озвучити близько 30-50 реплік.
• Повернувшись на студію, режисер прослуховує усі дублі з реплік (як правило, не менше 20) і обирає з них ті, що краще відповідають розкадровці і вписуються в конкретну сцену.
• Після відбору озвучені репліки відправляються на монтажний стіл, де вони «розрізаються» на частини відповідно з кількістю кадрів на секунду. ПІРАТИ знімалися із швидкістю 24 кадри на секунду, і якщо персонаж говорив «Привіт», то аніматори змінювати форму губ персонажа у відповідності до звуків «п», «ри», «ві» і «т».

Дизайн персонажів

• Спочатку художники малювали багато варіантів екіпіровки персонажів, з яких режисер відбирав ті, що найбільше сподобалися. Капітан Піратів був представлений на розсуд режисера в 15 або навіть в 20 ескізах. Але обраний був, як ви розумієте, тільки один.
• Персонажний аніматор Джонні Даддл зазвичай починає свою роботу ще до початку знімального процесу, а закінчує синхронно із завершенням постпродакшену. На фінальних стадіях роботи над проектом він розробляє деталі костюмів для якихось нових персонажів, які з’являються в стрічці, і коригує костюми тих героїв, що вже задіяні в фільмі.

Моделювання персонажів

• Начерки персонажів передавалися скульпторам, які ліпили фігурки героїв. Після того, як з кількох варіантів був затверджений один, виліплювалась іще одна фігурка, яка розділялася на частини. Вона розфарбовувалась окремо, потім ляльку знову збирали докупи. У Капітана Піратів було 17 різних «донорських органів».
• Було створено кілька ідентичних копій кожної ляльок з тим, щоб «актори» могли грати на кількох майданчиках одночасно. Для цього перед фарбуванням з кожної з частин кожної ляльки знімали форму, з якої потім відливали нові «органи», абсолютно ідентичні оригіналу. Як правило, чим частіше лялька з’являється на екрані, тим більше її копій необхідно створити. Для зірки фільму Капітана Піратів було зібрано 14 «дублерів». Не згадуючи те, що «актор» мав 6 однакових костюмів на непередбачуваний випадок.
• Робота над створенням моделей почалася за рік до зйомок – у дизайнерів було достатньо часу на підготовку необхідної кількості ляльок. Насправді процес доробки персонажу може бути досить кропітким. Наприклад, на створення першої повністю готової ляльки (в тому числі фарбування та одягу) Капітану Піратів, пішло шість місяців. На створення однієї тільки бороди пішов рік.
• «Хребцем» кожної ляльки є дротяний каркас з шарнірами в місцях згинів. Лялька може гнутися так само, як і жива людина.
• На даний момент на студії Aardman працює 70 модельєрів, стараннями яких було створено 250 ляльок. В тому числі: 9 піратів з основної команди, 23 пірати для фону, 18 вчених для фону і ще 55 різних другорядних персонажів. Для ПІРАТІВ було в загальній кількості створено 112 ляльок.
• Аніматори озвучували ляльок, змінюючи їм губні накладки. Для кожного героя був виготовлений набор різних губних гримас у відповідності до звуків. Вони кріпилися до голови за допомогою магнітів. У Капітана Піратів губи могли складатися у 240 різних гримас, відображуючи той чи інший звук або емоцію. Губні накладки і голови персонажів створювали працівники одного й того самого відділу. Ці частини тіла виготовлені з гуми. Бібліотека Aardman налічує більше 5000 готових губних гримас, іще 3000 можуть бути виготовлені за першої необхідності. Найскладнішої стала міміка Королеви Вікторії – накладки кожного разу доводилося вкривати новим шаром губної помади.

Створення декорацій

• Художник-постановник Норман Гарвуд (який працював над такими стрічками, як БРАЗИЛІЯ і ПРИНЦЕСА-НАРЕЧЕНА) почав роботу над стрічкою у 2007 році. Роком пізніше почав роботу над фільмом у 2007 році. Роком пізніше він виготовив левову частку інтер’єрів і екстер’єрів для зйомок фільму.
• Після того, як начерки були затверджені, декоратори взялися за досить складну справу – створення інтер’єрів та екстер’єрів у мініатюрі в масштабі 1:5, а також комп’ютерне моделювання. Макеті і комп’ютерні моделі використовувалися для процесу пре візуалізації.
• Ескізи екстер’єрів та інтер’єрів були надіслані в брістольський офіс компанії, де починалися роботи по будівництву. На будівництво однієї локації зазвичай необхідно 6 тижнів, при цьому команда із 26 людей може одночасно будувати до 6 незалежних майданчиків.
• Команда реквізиторів підготувала багатий арсенал різних фонів, а також стаціонарних та динамічних аксесуарів, якими можна було прикрасити кожну знімальну локацію. Тільки в одному кораблі 44 569 індивідуальних деталей! Для прикраси скринь в скарбниці королеви Вікторії було випущено більше 400 000 «золотих» монет. На декорування піратського корабля було витрачено 400 метрів мотузки.

Превізуалізація

• Після того, як робота над розкадровками була завершена, їх передали команді превізуалізації. Всі розкадровки оцифрували на комп’ютері і був створений трьохмірний «начерк» фільму.
• Відразу стало зрозуміло, як буде працювати кожен кадр, що необхідно додати, що забрати, під якими кутами розташувати камеру і т.п.

Зйомки

• На зйомках ПІРАТІВ працювало 29 аніматорів, які одночасно керували рухами 40 персонажів.
• Перед початком зйомок чергової сцени аніматор міг ознайомитись із сценарієм і з пре візуалізацією цієї сцени, а також прослухати вже записані діалоги.
• ПІРАТИ знімалися із швидкістю приблизно 4 секунди на тиждень.

Спецефекти

• Відділи пре візуалізації та візуальних ефектів вели свою роботу паралельно, тим самим збільшуючи ефективність і надаючи повнішу картину того, що в результаті з’явиться на екрані. У відділі візуальних ефектів працювало 80 спеціалістів.
• Кожен відзнятий кадр потребував додаткової відчистки та кольорокорекції – цим займався відділ спец ефектів.
• Вода, бульбашки та хвилі створювались комп’ютерщиками протягом усього знімального процесу. В цілому процес зайняв близько 5000 годин.

Постпродакшн

• На цьому етапі усі попередні напрацювання зводяться в одне ціле – відзняті кадри, спец ефекти, озвучування і саундтрек. В результаті виходить цілий фільм!

Всього в створенні фільму брало участь 320 людей.

Цікаві факти про процес створення анімації «Пірати! Банда невдах»

• В розпорядженні аніматорів – 5 000 вже готових губних накладок і 3500 макетів накладок.
• Для ляльок-піратів було виготовлено 140 накладних повік.
• Для розмаркування відзнятого матеріалу було витрачено приблизно 118,147.5 см вовни.

• Вага піратського корабля - 350 кг.

• Для роботи над фільмом декораторам знадобилося 19456 квадратних метрів пінопласту. Приблизно стільки ж пішло б на виготовлення 5 піратських бригантин, 7 шлюпок, 9 джонок або 74 тенісних кортів.

• Творцям фільму знадобилося 636 метрів дроту. Це у три рази більше, ніж було б необхідно для виготовлення 2000 метрів тросу для оснастки вітрил і такелажу справжнього корабля.

• Для ляльки Капітана було використано 893 губні накладки.

• І – найголовніше – кількість продуктів, що пішла на харчування знімальної команди:

Сендвічі 14 000 шт.
Сосиски 3 884 шт.
Круасани 10 000 шт.
Гарячі сніданки 28 000 порцій
Картопля 2 600 кг
Чіпси 80 000 пакетиків
Фруктовий сік 5 700 літрів
Чайні пакетики 59 200 шт.

Трейлер: